Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee
Sunt incepator,dar 221,21 m mi se pare extraordinar! Recordul meu personal a fost de 135,00 metri cu o lanseta MTX.Poti sa ne dai cateva sfaturi in legatura cu aruncatul la distanta?Salut,
Cunosc pe cineva, un ploiestean de-al meu, care arunca aceasta distanta, dar nu cred ca este persoana despre care amintesti tu.
Este vorba despre Cosmin Tudor ( Campion National 2011 ) care a castigat un concurs de casting in 2008 desfasurat la Darvari cu o aruncare de 221,21 m, pe locul al doilea situindu-se Silviu Florescu cu 201,21 m.
Intamplator, chiar ieri mi-a povestit cum a reusit aceasta performanta. Este un baiat de nota 10.
Stima!
Incearca sa dai cu plumb in-line cu tija, parerea mea: cu montura helicopter nu faci treaba, prea multa frecare in aer.Vladutzz scrie:Salutare la toti, doresc sa dau o intrebare pentru oamenii ce cunosc bine castingul:
Doresc sa particip la un concurs din Chisinau, Lansete Free Spirit, Mulineta Ultegra XTB 14000, fir 0.25(conditional,inaintas mono).
fara ulei anti frictie am dat maxim la 168, 122gr, boil de 20mm, helicopter. cine ar putea sa spuna, cam cat ar putea zbura cu aceeasi lanseta dar cu basia infinity si cu uleiul ala? (folosind aceeasi tehnica)
Alexandru Mihai scrie:Incearca sa dai cu plumb in-line cu tija, parerea mea: cu montura helicopter nu faci treaba, prea multa frecare in aer.Vladutzz scrie:Salutare la toti, doresc sa dau o intrebare pentru oamenii ce cunosc bine castingul:
Doresc sa particip la un concurs din Chisinau, Lansete Free Spirit, Mulineta Ultegra XTB 14000, fir 0.25(conditional,inaintas mono).
fara ulei anti frictie am dat maxim la 168, 122gr, boil de 20mm, helicopter. cine ar putea sa spuna, cam cat ar putea zbura cu aceeasi lanseta dar cu basia infinity si cu uleiul ala? (folosind aceeasi tehnica)
In legatura cu distanta...se poate sa castigi ceva metri.