@Carpcea Andrei
Buna ziua
Cred ca se face o confuzie intre un produs nou defect cu un produs folosit la care au aparut probleme in urma utilizarii. Produsele noi, nefolosite care avut defecte de fabricatie au fost schimbate imediat. Pentru produsele folosite la care au aparut probleme procedura este foarte simpla:
- produsul defect se returneaza la magazin insotit de bonul fiscal / factura si certificatul de arantie
- se trimite la importator pentru expertiza tehnica, personalul magazinului nu este abilitat sa efectueze o astfel de expertiza tehnica
- in urma expertizei tehnice importatorul ia masura inlocuirii/repararii sau returul produsului catre client insotit de un certificatbde constatare in care se motiveaza de ce nu a fost inlocuit/reparat.
In alta ordine de idei nu cred ca firma Totalfishing poate fi acuzata de reavointa, ba...din contra, exista utilizatori ai acestui forum care au beneficiat de inlocuirea varfurilor rupte la lansete direct de magazin.
http://www.crapmania.ro/forum/total-fis ... 46142.html